A cég irányelvei közé tartozik a minőségi igényfelmérés, a tájékoztatás és a műszaki tartalom-összeállítás. Az ügyfél ugyanis akkor lesz elégedett, ha ezeket megkapja. A cél mindig az, hogy a megrendelő azt szolgáltatást kapja, amely számára a legelőnyösebb.
A másik legfontosabb elv a szakértelem mellett az ügyfél és a munkatársak közötti kölcsönös bizalom. Kiemelt szerepet kap az árajánlat elfogadásától a kivitelezésig és a monitoring rendszerig a hatékony kommunikáció. Ez nemcsak meggyorsítja a munkavégzést, hanem szorosabbra is fűzi az ügyfelekkel és a szolgáltatókkal a kapcsolatot. Ha az ügyfélnek kérdése van, bátran fordulhat a cég munkatársaihoz e-mailben, telefonon és személyesen is. Ha valaki panasszal szeretne élni, – amire ritkán, elvétve van példa – továbbítják azt a megfelelő helyre, akár a szolgáltatóhoz vagy szükség esetén a gyártóhoz is.
A cég MVM-DÉMÁSZ-partnerként jelenleg a hódmezővásárhelyi üzemmérnökség területén dolgozik, ez a gyakorlatban Makót, Hódmezővásárhelyet, Szentest és Csongrádot, valamint vonzáskörzetüket jelenti. Ha az ügyfél ingatlanja ezen a területen van, nem kell külön bemennie a MVM-DÉMÁSZ-hoz, mert a Bali Solar munkatársai minden folyamatban lévő mérőhely módosítással kapcsolatos ügyet elintéz. Ha ezen a területen kívül esik az ingatlan, szívesen segítenek másik partnert találni a feladat elvégzésére.
A napelempiac többi résztvevője közül azzal is kitűnik a Bali Solar, hogy a teljes telepítési és javítási-karbantartási folyamatot a cégen belül ők maguk végzik. Ezt a munkafázist teszik gördülékenyebbé a különböző monitoring rendszerek, melyek kiépítéséhez és 24 órás működéséhez elég egy wifi. Az internet segítségével az ügyfél és a cég munkatársai is nyomon tudják követni a rendszer működését.
Fontos megjegyezni, ha olyan tatarozás/tetőfelújítás/
(x)
Gyergyai-Szabó Mariann